Welkom op de website van

Sport Stichting Metslawier E.O.

Wandelroutes

Gastenboek

10 KM

Vanaf het evenemententerrein gaan we langs het gymnastiek lokaal naar de Singel. Voor monument Balthasar Bekker links de Balthasar Bekkerstjitte op. Over de rotonde vervolgen we onze weg over de Reidswal en de Keechsdyk gaan we naar Morra. We stempelen in De Stikel waar we ook drinken  krijgen. Voor het water links naar de Hearrewei. Na Roptastate rechts de Ropsterwei op, eerste weg links de Grientewei. In Niawier door de Grutte Stege. Bij   Bornensisstrjitte rechts. Nadat we onze tweede stempel en wat drinken in Nij Sion hebben gehaald gaan we terug en vervolgen we onze weg over de Bredewei, einde Bredewei links Roptawei. Voor het Dwarsbosk gaan we het bospad op, voor Metslawier rechts het sintelpad op en vervolgens over het Boskbrechje en It Skūtsje, bij De Snikke rechts einde Snikke weer rechts en het Skipfeartsein op, einde Skipfeartsein links de Master fan  Loanstjitte op en op naar de Roptawei dan rechts naar het eindpunt in de tent.

2005/2009©®TotalWebSolutions